رییس جهاد دانشگاهی بوشهر:

نگاه ایسنا در انتشار اخبار توسعه‌ای است

۳۱ مرداد ۱۳۹۸ | ۱۷:۰۰ کد : ۱۰۸۴۶ تاپ خبر عمومی
رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: رویکرد خبرگزاری ایسنا نگاه توسعه‌ای و انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب این سفارش را به خبرنگاران ایسنا داشته است.
نگاه ایسنا در انتشار اخبار توسعه‌ای است

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، علی احمدی‌زاده در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی استان اظهار کرد: در حوزه‌های موردنیاز مانند آموزش، پژوهش، فرهنگی، پزشکی و درمانی، اشتغال و غیره ورود کرده‌ و دوره‌های آموزشی را بر اساس سرفصل‌های کاربردی و اشتغال‌محور همراه با اتصال به بازار کار تعریف و دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های منعقد شده با دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها افزود: در حوزه‌های پژوهشی، آموزشی، و فرهنگی با داشتن کادر تخصصی و استفاده از نیروهای جوان و نخبه آمادگی همکاری در حوزه‌های مختلف را داریم.

رییس جهاد دانشگاهی بوشهر با تاکید بر اهمیت مقوله فرهنگ در زندگی اجتماعی مردم و اشاره به فعالیت‌های فرهنگی این نهاد، خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت و نقش رسانه در سرتاسر دنیا، خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا از افتخارات جهاد دانشگاهی هستند. 

احمدی زاده عنوان کرد: از ابتدای تاسیس جهاددانشگاهی در استان بوشهر دغدغه من این بود که خبرگزاری ایسنا نیز در استان تاسیس شود و به دنبال مقدمات حضور این رسانه در استان بودیم، استاندار محترم نیز همواره بر راه‌اندازی خبرگزاری دانشجویان ایران در جهت کمک به توسعه استان تاکید داشته است.

وی با اشاره به تاسیس دفتر منطقه‌ای ایسنا در بوشهر گفت: ابتدای سال جاری توانستیم به عنوان آخرین و سی و یکمین دفتر منطقه‌ای کشور، دفتر ایسنا در بوشهر را راه اندازی نماییم.

رییس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: رویکرد خبرگزاری ایسنا نگاه توسعه‌ای و انتشار اخبار خوب، مفید و امیدبخش است، همانگونه که رهبر معظم انقلاب این سفارش را به خبرنگاران ایسنا داشته است. 

علی احمدی زاده تاکید کرد: از جمله مزیت‌ها و مشخصه‌های ایسنا بی‌طرف بودن و دانشگاهی بودن آن و همچنین استفاده از نیروی جوان و دانشگاهی است که امیدواریم که با حمایت مردم و مسئولان در این حوزه نیز بتوانیم مفید واقع شویم. 


نظر شما :