امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر

امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر

۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۸:۰۰ کد : ۱۲۹۸۴ تاپ خبر آموزشی پژوهشی فرهنگی عمومی
تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر با هدف برنامه‌ریزی برای اجرای دوره های آموزشی کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه اداره کل پدافند غیرعامل به امضا رسید.
امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر

در روز یکشنبه ۱۹ آبان ماه در نشستی با حضور معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار بوشهر؛ حمزه اعتماد، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بوشهر؛ و علی احمدی زاده، رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل پدافند غیرعامل و جهاد دانشگاهی بوشهر منعقد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر در این نشست با اشاره به پیشینه و عملکرد این نهاد گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان بازوی دولت توانسته همواره در کنار بخش دولتی در توسعه کشور نقش داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی بوشهر، علی احمدی زاده با بیان اینکه با توجه به حضور و استقرار صنایع در استان، اهمیت پدافند بیشتر احساس می شود، اظهار کرد: با توجه به ارتباط خوب با دانشگاه دفاع ملی آمادگی همکاری در حوزه پدافند را داریم تا بتوانیم خدمتی به استان داشته باشیم.

 ارائه خدمات علمی- تخصصی در خصوص آموزش‌های ویژه پدافند غیرعامل، همکاری های فرهنگی، استفاده از ظرفیت های خبرگزاری ایسنا و مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی برای طرح های نظرسنجی (ایسپا) ، مشارکت در اجرای پروژه های پدافندی (مطالعاتی و تحقیقاتی و فناورانه)، استفاده از ظرفیت های انتشاراتی جهاددانشگاهی ، تهیه برنامه جامع آموزش همگانی ، اطلاع رسانی در حوزه پدافند غیرعامل  و تهیه طرح جامع پدافند غیرعامل  از محورهای این تفاهم نامه است.

از دیگر اهداف انعقاد این تفاهم نامه می توان به شناسایی نقاط آسیب پذیر استان در مقابل تهدیدات به منظور طبقه بندی و اولویت بندی آنها ،انجام طرح های پدافندی غیرعامل پروژه های استانی، برنامه ریزی برای اجرای پروژه های پدافندی و کمک به آموزش و فرهنگ سازی موضوع پدافند غیرعامل در استان اشاره کرد.


نظر شما :