رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر:

رسالت «منش» شتاب‌دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان است

رسالت «منش» شتاب‌دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان است
۲۸ دی ۱۳۹۸ | ۱۱:۳۰ کد : ۱۵۲۳۱ تاپ خبر عمومی
رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر عنوان کرد: رسالت مرکز منش شتاب دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان و همچنین ترویج و نوآوری و شکوفایی برای دانش آموختگان استان است.
رسالت «منش» شتاب‌دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان است

علی احمدی زاده صبح امروز و پیش از آغاز آیین افتتاحیه مرکز نوآوری و شکوفایی جهاد دانشگاهی استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت این مرکز طی تفاهم نامه ای فی مابین وزارت ورزش و سازمان تجاری سازی و اشتغال دانش آموختگان کشور منعقد شد در ۵ استان به صورت پایلوت آغاز شد که یکی از این استانها بوشهر است.

وی افزود: هدف از تاسیس مرکز منش شتاب دهی به کسب و کارهای فناورانه جوانان، و همچنین ترویج و نوآوری و شکوفایی است که در این راستا از دانش آموختگان استان استفاده خواهیم کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بحث ویژه ما در مرکز نوآوری و شکوفایی بحث های اداری است که فارغ التحصیلان دانشگاهی جهت تاسیس شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد دارند و قرار شده در اینجا ضمن تسهیل آموزش های لازم نیز ارائه شود.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر اظهار کرد: آموزش های ترویجی، نوآوری و شکوفایی که تا مرحله تجاری سازی فناوری در کنار این عزیزان خواهیم بود و افراد صاحب ایده و خلاقیت تیم سازی انجام خواهند داد.

احمدی زاده یادآور شد: جوانان استان و فارغ التحصیلان سراسر استان در این مرکز آغاز به فعالیت خواهند کرد و به مرور در بحث تجاری سازی کسب و کارها نیز ورود خواهیم کرد.

وی ادامه داد: در اختیار قرار دادن فضا، امکانات لازم برای تیم سازی و همچنین تسهیلات که شامل بلاعوض و صندوق توسعه است و با توجه به سابقه جهاد دانشگاهی در حوزه تجاری سازی فناوری، ان شالله در این حوزه به جوانان کمک خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر گفت: این فعالیت ها بیشتر در زمینه کسب کارهای اینترنتی، و به طور ویژه در حوزه های انرژی و آبزیان که ظرفیت های استان است دنبال می شود.

این مسئول عنوان کرد: کلیه جوانان و دانشجویان می توانند به کارشناسان جهاد دانشگاهی مستقر در مرکز نوآوری و شکوفایی جهت نام نویسی و استفاده از خدمات مرکز مراجعه کنند. ان شالله در آینده فضای موجود توسعه و تجهیز خواهد شد.


نظر شما :