رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

جهاد دانشگاهی می‌تواند در ساماندهی توریسم پزشکی مثمر ثمر واقع شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ | ۱۵:۳۱ کد : ۱۶۰۱۳ تاپ خبر آموزشی عمومی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: با توجه به استقرار جهاد دانشگاهی در دانشگاه های سراسر کشور این واحد می تواند کمک خوبی در راستای رشد و ارتقاء فعالیت ها و خدمات و همچنین ارتباط دوجانبه دانشگاه علوم پزشکی با جهاد دانشگاهی باشد.
جهاد دانشگاهی می‌تواند در ساماندهی توریسم پزشکی مثمر ثمر واقع شود

سعید کشمیری پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اهمیت توریسم پزشکی گفت: همچنین جهاد دانشگاهی با توجه به توانایی ها و ظرفیت فوق العاده می تواند در ساماندهی توریسم پزشکی در استان بوشهر مثمر ثمر واقع شود.

وی افزود: همچنین فعالیت های دانش بنیان به علاوه استفاده از خدمات و همکاری در فعالیت های آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و... مورد انتظار است.

این مسئول تاکید کرد: تمام ظرفیت های در دسترس دو مجموعه جای کار دارد تا بتوانیم این ظرفیت ها را کاربردی کرده و از آن استفاده نماییم. در حقیقت باید خصوصیات و توانمندی های جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی کاربردی شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر یادآور شد: امیدواریم با راه اندازی این مرکز در دانشگاه شاهد جذب دانشجویان باشیم و اینکه یک نقشه راه مشخص و مدون با تعریف اهداف عالی برای سال های آینده داشته باشیم و به طور دقیق مشخص کنیم که می خواهیم به چه اهدافی دست یابیم.


نظر شما :