بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی کنگان

بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی کنگان

۲۸ تیر ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰ کد : ۲۰۳۹۴ تاپ خبر آموزشی عمومی
سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاددانشگاهی شهرستان کنگان توانمندی‌ها و امکانات آموزشی حضوری و مجازی این مرکز در ترم تابستان را تشریح کرد.
بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی در مرکز آموزش‌های تخصصی جهاددانشگاهی کنگان

جاوید سعیدی آموزش‌های کوتاه مدت را یکی از حوزه‌های فعالیتی جهاددانشگاهی استان بوشهر در راستای مهارت‌آموزی و توسعه کارآفرینی دانست و افزود: ثبت نام ترم تابستان آموزش‌های عمومی، تخصصی، تخصصی پیشرفته و اشتغال محور در مرکز آموزش تخصصی جهاد دانشگاهی استان بوشهر به صورت حضوری و مجازی از ابتدای تیرماه آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این مرکز آموزش با مطالعه و بررسی دقیق نیازهای آموزشی اقشار مختلف جامعه، اعم از دانشجویان، فارغ التحصیلان و همچنین کارکنان نهادهای دولتی و غیردولتی و نیازهای آموزشی حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه اقدام به طراحی و اجرای دوره‌های تخصصی در گروه‌های مختلف کرده است.

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی کنگان تاکید کرد: آموزش‌های کوتاه مدت به فراگیران در قالب دپارتمان‌های نفت، گاز و پتروشیمی، ایمنی، بهداشت و سلامت شغلی، علوم پزشکی، زبان‌های خارجی، علوم کامپیوتر و فناوری اطلاعات، فنی و مهندسی، علوم انسانی، کشاورزی و منابع طبیعی، هنر و معماری و کارآفرینی و تجاری‌سازی ارائه می شود.

سعیدی تصریح کرد: در سال ۹۸ بیش از ۵۰۰۰ فراگیر در مرکز آموزش های تخصصی جهاد دانشگاهی شرکت کرده و آموزش دیده اند و همچنان فراگیران می‌توانند دوره‌های آموزشی متنوع را در هر یک از دپارتمان‌های مذکور، و با استفاده از اساتید مجرب و مدرن‌ترین شیوه‌های آموزشی بگذرانند.

وی با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا امکان برگزاری حضوری کلاس های آموزشی را با مشکل مواجه کرده است، افزود: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و حفاظت از سلامت فراگیران، بیش از ۷۰ عنوان دوره آموزشی این نهاد به شکل آنلاین، مجازی و با محتوای الکترونیکی و تحت وب برگزار شده که از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند.

سرپرست مرکز آموزش های تخصصی کاربردی جهاد دانشگاهی شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: این مرکز با هدف ارتقاء دانش فنی کارکنان صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور، دوره ها و کارگاه های آموزشی در حوزه های فنی و تخصصی، مدیریتی، HSE  و مالی و حسابداری در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی را برگزار می کند.

به گزارش ایسنا، متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به صفحه مجازی این مرکز به آدرس https://www.instagram.com/JDKANGAN مراجعه و یا با شماره تلفن‌های ۳۷۲۳۳۵۳۱-۰۹۰۳۴۶۱۵۲۸۱ تماس حاصل کنند.

 


نظر شما :