استاندار بوشهر : باید از ظرفیت بزرگ دریا در استان بوشهر استفاده کنیم

استاندار بوشهر : باید از ظرفیت بزرگ دریا در استان بوشهر استفاده کنیم

۰۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۱۵ کد : ۲۲۱۰۹ تاپ خبر پژوهشی عمومی
استاندار بوشهر گفت:اگر بهترین تکنولوژی های دنیا را هم داشته باشیم احساس غرور ندارد بلکه زمانی احساس غرور خواهیم کرد که ایرانی باشد و خوشبختانه امروز جهاد دانشگاهی در این حوزه پرچمدار است.
استاندار بوشهر : باید از ظرفیت بزرگ دریا در استان بوشهر استفاده کنیم

عبدالکریم گراوند در آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی مرکز تولید بچه ماهی در بوشهر اظهار کرد: ما کشوری هستیم که می خواهیم خودمان باشیم، خودکفا و مستقل و راه رسیدن به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی از همین عرصه می گذرد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در زمینه دریا از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم، گفت: ضرورت دارد که در زمینه دریا از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم.

مقام عالی دولت در استان بوشهر تاکید کرد: باید از ظرفیت بزرگ دریا که در اختیار ما است، استفاده کنیم. فشارها و سختی ها زیاد است و قبول داریم اما اگر فشار و تحریم های دشمن نبود چه بسا امروز به این خودکفایی نرسیده بودیم. همین سختی ها باعث شده دشمن در برابر دانش و توانمندی ما سر تعظیم فرود بیاورد.

گراوند تصریح کرد: باید نیازهای خود را از مسیر داشته ها و دانش و توانمندی نیروهای داخلی تامین نماییم.

وی تاکید کرد: در بدترین شرایط کشور چرخ توسعه کشور متوقف نشده است و امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که دست در دست هم توسعه کشور را رقم بزنیم. تمام تلاش من این بوده است که استان آرامش خود را داشته باشد و توسعه استان در آرامش رقم بخورد.

وی تصریح کرد: امروز آنچه نظام و رهبری از ما می واسته است، محقق شده و در سایه اتحاد و همدلی و همفکری توانسته ایم و امیدواریم هر چه زودتر این بیماری از جامعه بشری رخت بربندد.


( ۱ )

نظر شما :