افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر

افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر

۰۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۵۹ کد : ۲۲۱۳۸ تاپ خبر آموزشی عمومی
آیین افتتاح مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر با حضور مسئولین استانی و کشوری برگزار شد.
افتتاح مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی استان بوشهر

رئیس مرکز آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی در این آیین با اشاره به اهداف و حوزه‌های فعالیت مجموعه دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از زیرنظام های کشور است که با تکیه بر آموزش‌های مهارتی، به تربیت نیروی ماهر برای بخش‌های مختلف کشور اعم از کشاورزی، صنعت، اقتصاد، هنر و... به مهارت‌آموزی کاردان و کارشناس می‌پردازد.

محمدعلی گودرزی ادامه داد: هدف اصلی در مجموعه علمی کاربردی این است که فرد بتواند شاغل شده و اشتغال ایجاد کند؛ به همین دلیل بیش از ۶۰ درصد دروس علمی کاربردی عملی است که دانشجو بتواند همزمان با فراگیری دانش تئوری، این آموزش‌ها را به کار ببندد. این امر نیازمند داشتن محیط کار است که همواره در کنار آموزش‌های تئوری مورد توجه بوده است.

وی اظهار کرد: با افتخار می توانیم بگوییم که جهاد دانشگاهی در تمام استان‌ها دارای مرکز علمی کاربردی است و بزرگ‌ترین شبکه آموزش همکار دانشگاه علمی کاربردی در کشور هستیم. در این سال ها سعی کرده ایم متناسب با نیازهای استان‌ها و پتانسیل موجود در جهاد دانشگاهی ماموریت هایی را برای خود در حوزه آموزش تعریف کنیم.

این مسئول یادآور شد: امیدواریم بتوانیم در ایولین پذیرش دانشجو در مهرماه ۹۹ جذب خوبی داشته باشیم، قطعاً به دنبال این هستیم که در پذیرش های آتی با همکاری دانشگاه جامع بتوانیم بعضی از رشته های موردنیاز استان و همچنین مقطع کارشناسی را اضافه کنیم.

به گزارش ایسنا، حوزه‌های شغلی دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بوشهر شامل تبلیغات، بازرگانی و تجارت، امور تجاری و کسب و کار، بازرگانی و تجارت، امور حفاظتی-بازرگانی و تجارت، خدمات صنفی- امور تجاری و کسب و کار، گمرک، لجستیک و ترابری، گمرک و براساس نیاز بازار کار بوده و دوره‌های آموزشی این نهاد با توجه سابقه آموزشی درخشان و بهره‌گیری از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی مناسب و تدریس اساتید مجرب از بالاترین کیفیت و استانداردهای آموزشی برخوردار است.


( ۱ )

نظر شما :