انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان

۰۳ مهر ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۲۳۴ تاپ خبر عمومی
تفاهم‌نامه توسعه همکاری‌های مشترک بین جهاددانشگاهی بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان منعقد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی بوشهر و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک که با هدف بهره‌مندی از امکانات و ظرفیت‌های طرفین در حوزه‌های آموزش ، پژوهش ، فناوری‌های نوین ، راه‌اندازی مراکز درمانی و تشخیصی ، بهداشتی و پیشگیری  با حضور دکتر کشمیری ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در جهاددانشگاهی استان منعقد شد .

در این تفاهم‌نامه مقرر گردید با تشکیل کارگروه تخصصی مشترک با حضور نمایندگان تام‌الاختیار طرفین به‌منظور دستیابی و اجرایی نمودن طرح‌ها انجام پذیرد.

در این نشست دکتر کشمیری ضمن اشاره به توان بالای جهاددانشگاهی اظهار داشت بسیاری از مدیران نسبت به توانایی آموزشی و علمی جهاددانشگاهی بی‌اطلاع هستند که امیدواریم باهم افزایی بیشتر و تفاهم‌نامه‌های همکاری از این ظرفیت بهره‌وری بهتری صورت پذیرد .

در ادامه دکتر احمدی زاده رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر افزود: این نهاد علمی و انقلابی با آموزش‌های کاربردی می‌تواند مکمل خدمات دانشگاه علوم پزشکی و دیگر ادارات و سازمان‌ها باشد و تحولی در واحد استان ایجاد نماید وی در ادامه بیان داشت جهاددانشگاهی در راستای رسالت خود تلاش می‌کند هزینه‌های آموزشی را کاهش و کیفیت را افزایش دهد .

در این نشست مقرر گردید مراحل راه‌اندازی آزمایشگاه تشخیص طبی و درمانگاه جهاددانشگاهی  با مجوز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان به‌زودی راه‌اندازی شود.

 


نظر شما :