انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و دادگستری کل استان

۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۷:۴۳ کد : ۲۳۰۱ تاپ خبر عمومی
به منظور توسعه فعالیت‌های مشترک، تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی بوشهر و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان منعقد شد .
انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین جهاددانشگاهی استان بوشهر و دادگستری کل استان

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، رییس جهاددانشگاهی واحد استان در نشستی مشترک با معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان بوشهر به منظور انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اظهار کرد: جهاددانشگاهی از دیرباز به عنوان نهادی انقلابی، علمی و فرهنگی در جامعه شناخته شده است .
علی احمدی زاده با بیان اینکه جهاددانشگاهی رابط بین جامعه و دانشگاه به شمار می رود، تصریح کرد: تفکر و تلاش جهادی در انجام برنامه‌های فرهنگی، علمی، آموزشی، پژوهشی و دانش بنیان از شاخصه های جهاددانشگاهی است .
رییس جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری کارگاه‌های مختلف مشاوره خانواده برای اقشار مختلف سطح استان توسط این نهاد خبر داد و گفت: طرح "خانواده سالم" به تصویب شورای فرهنگ عمومی استان رسیده که توسط جهاددانشگاهی در استان اجرا خواهد شد .
احمدی زاده با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان زین پس در زمینه آموزش ها و مشاوره های ازدواج، طلاق و روانشناختی خانواده فعالیت خواهد کرد، افزود: در حقیقت با انعقاد این تفاهم نامه جهاددانشگاهی استان مجری طرح آموزش‌های قبل از ازدواج، آموزش زندانیان و گروه های هدف و مشاوره های روانشناختی خانواده به ارائه خدمت خواهد پرداخت .
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهردر این نشست از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی ارزشمند در راستای توسعه علم و فرهنگ یاد کرد و گفت: امید است جهاددانشگاهی با توجه به ظرفیت های خوب خود و همانند گذشته بتواند در این طرح و مسیر کاهش آسیب های اجتماعی موفق ظاهر شود .
عباس کشاورزی با بیان اینکه هم اکنون جز استان برتر در حوزه امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم در کشور هستیم  افزود : حدود 50 برنامه در معاونت امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم استان در دستور کار است، که  ما بر اساس اولویت به این برنامه ها می پردازیم .
وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در حوزه آسیب‌های اجتماعی به چند موضوع از جمله مهندسی فرهنگی، مفاسد اجتماعی و طلاق تاکید داشته‌اند، تصریح کرد: مجموعه دادگستری استان با تمامی توان و ظرفیت به دنبال تحقق منویات مقام رهبری است .


نظر شما :