راه‌اندازی پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تخصصی کرونا با تعرفه دولتی در بوشهر

۱۷ آذر ۱۳۹۹ | ۱۲:۵۸ کد : ۲۵۴۰۵ تاپ خبر
رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر از راه‌اندازی پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تخصصی کووید-۱۹ با تعرفه دولتی در بوشهر خبر داد.
راه‌اندازی پیشرفته‌ترین آزمایشگاه تخصصی کرونا با تعرفه دولتی در بوشهر

به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان بوشهر، علی احمدی‌زاده با اعلام این خبر گفت: آزمایشگاه از امروز به صورت آزمایشی تست های اولیه کرونا و تاییدیه را انجام می‌دهد.

وی عنوان کرد: تست کرونا در این آزمایشگاه به صورت رسمی و با تعرفه دولتی حدود ۲۶۰ الی ۲۷۰ هزار تومان از پنج‌شنبه و در قالب نمونه گیری از عموم مردم و متقاضیان آغاز خواهد شد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان بوشهر تصریح کرد: ان شالله این خدمت ارزشمند هدیه‌ای از سوی نهاد مقدس انقلاب اسلامی جهاددانشگاهی برای خدمت رسانی به مردم شریف استان بوشهر باشد.

احمدی‌زاده یادآور شد: آزمایشگاه‌ ویروس‌شناسی کووید۱۹ خدمتی مشترک از جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی بوشهر است که با پیشرفته‌ترین تجهیزات آزمایشگاهی و تعرفه دولتی از شنبه تا پنج‌شنبه در شیفت‌های صبح و عصر خدمت ارائه می‌دهد.

وی ادامه داد: روش‌های نوبت‌گیری از طریق تلفنی و تماس با شماره‌های ۰۷۷۳۳۳۵۰۴۳۵ و ۰۷۷۳۳۳۵۰۶۶۵ و نوبت‌گیری آنلاین از طریق سایت www.jdbulab.ir است.

رئیس جهاد دانشگاهی بوشهر اظهار کرد: ظرفیت روزانه انجام تست کرونا در آزمایشگاه ویروس‌شناسی جهاد دانشگاهی بوشهر حدود ۲۰۰ تست بوده و مدت زمان پاسخ‌دهی نیز بین ۱۲ تا ۲۴ ساعت است.

علی احمدی‌زاده تاکید کرد: تمامی مراحل ثبت‌نام، واریز وجه و نوبت‌دهی از طریق درگاه اینترنتی اعلام شده و به شکل غیرحضوری انجام و زمان دقیق مراجعه و پذیرش بیمار جهت نمونه‌گیری به او اعلام می‌شود. ضمن اینکه به منظور عدم الزام مراجعه بیمار به آزمایشگاه، امکان ارائه خدمت و نمونه‌گیری در محل نیز فراهم شده است.


( ۷ )

نظر شما :