سه ایده برتر نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ معرفی شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۰ | ۱۲:۵۶ کد : ۲۹۶۲۵ تاپ خبر آموزشی
نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ (جشنواره ایده‌پردازی، ارزیابی و پذیرش تیم‌های نوآور) استان بوشهر، با محوریت دریا، انرژی و صنایع خلاق، به کار خود پایان داد.
سه ایده برتر نخستین رویداد استارتاپی ۱۴۰۰ معرفی شد

فراخوان این رویداد از اسفند ماه سال گذشته آغاز و تا ۱۶ فرودین ۱۴۰۰ ادامه داشت که ۳۷ تیم از سراسر کشور ایده های خود را در آن به ثبت رساندند.

پس از غربالگریی ابتدایی، ایده ها در دو دسته محصول محور و خدمت محور ارزیابی شدند و در نهایت ۱۰ تیم منتخب جهت رقابت در استارتاپ معرفی و کلاس‌های توانمندسازی همراه با ۱۲ منتور حرفه‌ای برای آنان برگزار شد.

در اختتامیه این استارتاپ که به همّت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان بوشهر و حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر طی سه روز (۱۸، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه) فعالیت داشت، به هر ۱۰ تیم شرکت کننده فرصت داده شد تا در زمان ۴ دقیقه قالب نهایی ایده خود را به صورت مجازی به داوران ارائه دهند و در انتها نیز پاسخگوی سوالات داوران باشند.

به گزارش ایسنا، در پایان این رقابت مجازی، تیم مارینا (با ایده پارک تفریحی، درمانی مادر و کودک)، تیم کلینزی (با ایده جمع آوری آنلاین پسماند) و تیم مهرسان سبز (با ایده ساخت و آموزش تزئینات از مواد بازیافتی) مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گفتنی است به تیم های برتر به ترتیب مبلغ ۳، ۲ و ۱ میلیون تومان تعلق گرفت که علاوه بر این جوایز می توانند از بستر پذیرش و استقرار رایگان در فضای اشتراکی مرکز نوآوری و شتاب‌دهی جهاد دانشگاهی بوشهر و مشاوره رایگان و دائم برای تجاری‌سازی ایده‌های خود استفاده کنند.


نظر شما :