نشست شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

نشست شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

۱۴ آبان ۱۳۹۷ | ۰۹:۰۰ کد : ۲۹۷۲ تاپ خبر فرهنگی
با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نشست شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد. این نشست در ۱۳ آبان ماه جهت تشکیل کانون‌ها و شعب سازمان در دانشگاه‌های استان برگزار شد.
نشست شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.

با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نشست شورای مرکزی سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان بوشهر برگزار شد.
این نشست در ۱۳ آبان ماه جهت تشکیل کانون‌ها و شعب سازمان در دانشگاه‌های استان برگزار شد.
رئیس جهاددانشگاهی استان گفت :امسال برنامه شاخص سازمان جهاددانشگاهی استان بوشهر تشکیل کانون‌ها و شعب سازمان در دانشگاه‌های استان است. 
علی احمدی زاده در این نشست ضمن تبریک سال جدید تحصیلی به دانشجویان گفت : در حال برنامه‌ریزی طرحی جدید در سازمان دانشجویان هستیم که بتوانیم با آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشجویان را در دوران تحصیلی توانمند کنیم.
وی در ادامه افزود : تشکر می‌کنم از تلاش‌های کادر اجرایی در جذب اعضای سازمان که تاکنون رتبه اول کشور را در جذب دانشجویان با تعداد بیش از ۶۵۰ نفر داریم.
احمدی زاده گفت : جهاددانشگاهی نهادی علمی است که می‌تواند در تمام عرصه‌ها خدمات نوین و علمی را به دانشجویان ارائه نماید و یک محیط جذاب و جدید را در حوزه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی برای دانشجویان ایجاد نماید.
رئیس جهاددانشگاهی استان در پایان گفت : امیدوارم با تشکیل کانون‌های فعال در سازمان دانشجویان استان فضایی فرهنگی دانشجویی را به این دانشگاه رقم بزنید.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در این نشست گفت : خوشحالیم مجموعه توانمند جهاددانشگاهی علوم پزشکی شعبه آن در دانشگاه فعال شده است و در همین مدت کوتاه توانسته اقدامات مهم را در حوزه‌های مختلف ارائه نماید.
دکتر محمدی گفت : شاخصه دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی فعال بودن است. که می‌تواند با حضور در کانون‌های سازمان دانشجویان فعالیت‌های فاخر را در استان و دانشگاه انجام دهند.
معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی افزود : این دانشگاه آمادگی کامل جهت همکاری و همراهی با سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی را دارد و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد ارتقا سطح فرهنگی و پژوهشی دانشگاه باشیم.
در این نشست رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان ضمن خیرمقدم به دانشجویان گفت : این جلسه جهت تشکیل کانون‌ها و برنامه آتی سازمان تشکیل شده است.
آرمان هاشمی گفت : در ترم مهر سال تحصیلی توانستیم بیش از ۶۵۰ نفر عضوگیری انجام دهیم که در رتبه اول کشور قرار داریم.
رئیس سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی گفت : در صدد هستیم با تشکیل کانون‌ها فعالیت‌های خود را در حوزه مختلف از سر بگیریم و نقش مهمی در حوزه‌های مختلف دانشگاه داشته باشیم.
 


( ۴ )

نظر شما :