امضاء تفاهم‌نامه سه جانبه اجرای طرح « سرباز مهارت» میان اداره‌کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و نیروهای مسلح استان بوشهر

امضاء تفاهم‌نامه سه جانبه اجرای طرح « سرباز مهارت» میان اداره‌کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و نیروهای مسلح استان بوشهر

۲۵ بهمن ۱۳۹۷ | ۰۸:۰۰ کد : ۵۳۴۸ تاپ خبر آموزشی عمومی
تفاهم‌نامه سه جانبه اجرای طرح « سرباز مهارت» میان اداره‌کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و نیروهای مسلح استان بوشهر به امضا رسید.
امضاء تفاهم‌نامه سه جانبه اجرای طرح « سرباز مهارت» میان  اداره‌کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و نیروهای مسلح استان بوشهر

تفاهم‌نامه سه جانبه اجرای طرح « سرباز مهارت» میان  اداره‌کل ورزش و جوانان، جهاد دانشگاهی و نیروهای مسلح استان بوشهر به امضا رسید.

به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر ، علی احمدی زاده گفت: این قرارداد امروز میان اداره کل ورزش و جوانان به عنوان کارفرما، جهاد دانشگاهی به عنوان مجری طرح و نیروهای مسلح به عنوان دستگاه مخاطب، به صورت پایلوت و برای نخستین بار در کشور منعقد می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح در مدت ۸۰ ساعت و در دو بخش «آموزش‌ مهارت‌های عمومی» و «آموزش مهارت‌های زندگی» اجرا می‌شود، تصریح کرد: سهمیه استان در این طرح ۱۰۰۰ نفر است و تأکید می‌شود به کسانی که این آموزش‌ها را پشت سر می‌گذارند گواهی‌نامه معتبر و قابل پذیرش برای دستگاه‌های اجرایی توسط جهاددانشگاهی اعطا می شود.
رییس جهاددانشگاهی استان اظهار کرد : جامعه هدف این طرح سربازان و به ویژه سربازانی است که ماه‌های آخر خدمت را می‌گذرانند و باید تلاش شود که در زمینه تبلیغ و جذب مخاطب و به ویژه کارایی این آموزش‌ها قوی عمل کنیم و افزایش کارایی این طرح قطعا منجر به جذب اعتبار بیشتری برای استان خواهد شد.

علی احمدی زاده افزود: جهاددانشگاهی با برگزاری دوره آموزش در زمینه‌های مختلف و با دارا بودن مدرسین مجرب با مدارک کارشناسی ارشد و دکترا، تجربه طولانی و ارزشمندی را در امر آموزش‌های کوتاه مدت و بلند مدت دارا است که در این جهت اجرای طرح از این ظرفیت استفاده خواهد شد.
رییس جهاددانشگاهی بوشهر در پایان گفت: این طرح به صورت پایلوت برای ۱۰۰۰ نفر از سربازان کلیه نیروهای مسلح مستقر در استان توسط جهاددانشگاهی برگزار خواهد شد .


نظر شما :