برگزاری جلسه کمیته تبلیغات و اقدامات رسانهای چهل و ششمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی در بوشهر
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی استان بوشهر، جلسه کمیته تبلیغات و اقدامات رسانهای چهل و ششمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با حضور رئیس، معاونان و مدیران این واحد برگزار شد.
در این نشست، اعضای کمیته ضمن بررسی برنامه های پیشنهادی، درباره نحوه اجرای فعالیت های رسانه ای، اطلاعرسانی و تبلیغات مرتبط با سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین بر ضرورت تبیین دستاوردها، ظرفیت ها و خدمات جهاددانشگاهی در حوزه های علمی، پژوهشی، آموزشی، فرهنگی و فناوری و انعکاس مناسب فعالیت های این نهاد در ایام سالگرد تأکید شد.
در پایان، مقرر شد برنامههای مصوب با هدف معرفی هرچه بیشتر خدمات و دستاوردهای جهاددانشگاهی و افزایش تعامل با افکار عمومی و رسانه ها در دستور کار واحدهای مختلف قرار گیرد.


نظر شما :